Kaja Amundsen
Head of Marketing

Klarna-utfordrer rigger seg for internasjonal vekst: ”Ingen grunn til å stoppe”

Netthandel
October 1, 2021
Kaja Amundsen
Head of Marketing

De siste årene har Dintero opplevd stor vekst samtidig som selskapet har etablert seg som aktør innen betalingsløsninger. Gjennom to emisjoner, henholdsvis i slutten av 2020 og begynnelsen av 2021, hentet det norske selskapet til sammen 20 millioner kroner for å investere i videre satsing i Norden og Europa.

Allerede godt etablert i Norge og Sverige, rigger selskapet seg nå for ytterligere internasjonal vekst og ansetter Kaja Amundsen Tenfjord til å lede markedsarbeidet til Dintero.

Dintero ønsker å ta en tydeligere posisjon i markedet for betalingsløsninger, de er agile med stort fokus på å finne den beste brukeropplevelsen på kundens premisser. At Dintero har mulighet til å forbedre konverteringene til norske og utenlandske nettbutikker er en oppgave vi ikke tar lett på. Og med en allerede god posisjon som skal videreutvikles, kunne jeg rett og slett ikke si nei, sier Amundsen Tenfjord i en pressemelding.